Hubnutí a dieta
Osobní jídelníček

Pravidla zdravého hubnutí první rychlá pomoc online...

Chci vědět víc >>>
Doporučujeme!

90% sleva na individuální jídelníček od odborníka

Jídelníček za 1.5Kč/den >>>
< zpět
healthy-breakfast-1443722-m

Začněte den se snídaní!

4. května 2014


Snídaně je jedním z nejvíce opomíjených jídel a přitom se jedná o nejdůležitější pokrm dne. Dokáže nám krásně nastartovat den a dodat potřebnou energii a elán. Zapomeňte na všemožné výmluvy a začněte pravidelně snídat! My Vám poradíme co si ráno dopřát!

I když se to z prvního pohledu nezdá, noc je pro naše tělo poměrně náročná. I přestože naše tělo i duše odpočívá, naše vnitřní orgány pro svou funkci spotřebují velkou část cukru. Z tohoto důvodu je důležité hned z počátku dne doplnit ztracenou energii. Pomocí snídaně doplníme potřebné sacharidy a tím tak zabráníme únavě i hladovění. Také nás během dne nebude tolik trápit mlsná a my se nebudeme zbytečně přecpávat. Dále nám ještě pomůže nastartovat metabolismus a tak i hubnutí samotné.

Jelikož některé z nás nejsou po ránu zvyklé pozřít naprosto nic, je důležité začínat pomalu a postupně. Nejprve si dopřejte pouze šálek čaje oslazený medem či nějaké ovocné koktejly. Postupem času si začněte dopřávat různé rýžové, vločkové či jáhlové kaše. Velice brzy si na snídaně zvyknete a zjistíte, že se bez nich už neobejdete. Pokud vstáváte příliš brzo, je možnost snídani si připravit a sníst až ve škole či v práci. Nutno však dodat, že odborníci doporučují snídat nejpozději do hodiny od probuzení.

Snídaně je jedním z mála jídel, při kterém si bez výčitek svědomí můžeme dopřát sacharidy a to především v podobě celozrnného pečiva a čerstvého či sušeného ovoce. Samozřejmě, že je zapotřebí do sebe dostat i nějakou tu vlákninu. Snídaně by potom měla představovat 20 až 25% energetického denního příjmu.

Ideální snídaní je například kvalitní bílý jogurt s cereáliemi či ovocem či celozrnný chléb s kvalitní šunkou. Zapít to vše můžete jednoduše neslazeným čajem či vodou s citronem. Určitě se ale vyhýbejte uzeninám, pečivu z bílé mouky, smetanovým jogurtům a smaženému jídlu!

Obrázek z freeimages.com od alesia17

Komentáře nejsou povoleny.