Hubnutí a dieta
Osobní jídelníček

Pravidla zdravého hubnutí první rychlá pomoc online...

Chci vědět víc >>>
Doporučujeme!

90% sleva na individuální jídelníček od odborníka

Jídelníček za 1.5Kč/den >>>
< zpět
legs-of-a-young-man-running-1239807-m

Naučte se správně běhat!

23. dubna 2014


Běh. Stále častěji čteme o tom, jak je zdraví prospěšný, jak se po něm krásně formuje a zpevňuje postava a kilogramy doslova zázračně mizí. Co když ale nevydržíte běžet déle než 3 minuty? Potom zkuste jogging!

Původ tohoto slova hledejte v anglickém jogging, což v praxi znamená střídání pomalého běhu s chůzí. U nás se mu někdy také říká indiánský běh. Důvod je velice jednoduchý. Dříve tento způsob běhu používali indiáni k přesunu na bojových akcích. A tak vlastně vznikl nenáročný rekreační běh. Jogging není určen pouze pro jedince s výdrží a štíhlou postavou, nýbrž i pro jedince s vyšší vahou. Užívat si ho mohou i senioři. Jakmile se mu začnete pravidelně věnovat, doslova omládnete a rozhodně zhubnete. O skvělém pocitu snad ani nemusím hovořit. A to jsme ještě zdaleka nevypsali všechna pozitiva.

Za chvíli budete mít srdce jako zvon! Hned po měsíčním pravidelném tréninku se Vaše srdíčko zvětší a bude pracovat výkonněji. Navíc se vrátí pružnost cévám, sníží se tepová frekvence a organismu se dostane lepšího kapilárního prokrvení. A nezvětší se pouze Vaše srdci, ale i plíce! Ty se roztáhnou a zvýší se jejich kapacita. Právě díky tomu se bude kyslík lépe dostávat do celého těla.

Stále ještě váháte? Jogging může dělat zkrátka každá, začít můžete nejlépe hned dnes. Možná právě Vy konečně najdete činnost, která Vás bude bavit a naplňovat. Motivujte se, sportujte! Tento střídavý běh je velice efektivní. Kila jakoby šla dolů sama. Uvidíte, že pohyb se může stát koníčkem.

Obrázek ze sxc.hu od cienpies

Komentáře nejsou povoleny.