Hubnutí a dieta
Osobní jídelníček

Pravidla zdravého hubnutí první rychlá pomoc online...

Chci vědět víc >>>
Doporučujeme!

90% sleva na individuální jídelníček od odborníka

Jídelníček za 1.5Kč/den >>>
< zpět
tea-session-5-1014313-m

Dietní tipy II

22. dubna 2014


Dnes Vám představíme další tipy a návody pro Vaši dokonalou dietu! Kila už půjdou dolů doslova samy!

Hned prvním pravidlem je – jezte vlákninu! Hned po ránu si dopřejte vlákninu s kvalitním bílým jogurtem. Nejenom, že po ní budete chodit pravidelně na záchod, zároveň Vás zasytí na velice dlouhou dobu.

Vypusťte ze svého slovníku negativní slova. Už se o některých jídlech nevyjadřujte jako o nechutných, zakázaných, hnusných… Začněte brát druhy jídla, jako ta, jež můžete jíst denně, ta, která občasně a ta, která zcela mimořádně.

Inspirujte se zažitým zvykem mnoha kultur. Odcházejte od stolu polosyté. Nikdy neodcházejte zcela plné a přejedené. Vždyť tipem pro dlouhý život bylo a je – jezte do polosyta a pijte do polopita.

Začněte pít čaje! Mohou to být různé bylinné, ovocné či zelené čaje, avšak samozřejmě bez cukru! Ty naše chuťové pohárky uspokojí daleko lépe než voda a zároveň potlačí pocity hladu a zaplní nám žaludek. Nezapomínejte však, že voda by měla být stále základem Vašeho pitného režimu!

Pečlivě si kontrolujte etikety! Cukr v různých podobách může být i v potravinách, ve kterých byste to rozhodně nečekaly. Někdy se dokonce schovává pod různými názvy – sacharóza, fruktóza, maltóza, laktóza, dextróza či maltodextrin – pšeničný cukr.

Pokuste si najít činnost, která Vás odradí od mlsání. Můžete si jednoduše pořádně vyčistit zuby, a tak zahnat mlsnou. Také si můžete zajít na procházku, umýt nádobí či udělat pár sklapovaček. Zkrátka cokoliv, co Vás odreaguje a pomůže nad chutěmi zvítězit. Pracujte na své psychice a uvědomte si, jak chvilkové neřesti dokážou narušit celou Vaši dietu.

Nedávno jsem četla velice zajímavý článek o tom, jak je prokázané, že poslední jídlo by se mělo jíst ještě před setměním. Sluneční světlo totiž zasáhne naši sítnici, ta odešle zprávu do našich jater, jež potom efektivněji metabolizují tuky. Avšak dokážete si své poslední jídlo například představit v prosinci, kdy se stmívá kolem čtvrté hodiny odpoledne???

Příště Vám opět nabídneme novou várku tipů na hubnutí!

Obrázek ze sxc.hu od BenDan

 

Komentáře nejsou povoleny.