Hubnutí a dieta
Osobní jídelníček

Pravidla zdravého hubnutí první rychlá pomoc online...

Chci vědět víc >>>
Doporučujeme!

90% sleva na individuální jídelníček od odborníka

Jídelníček za 1.5Kč/den >>>
< zpět
avocado-1152193-m

Dietní tipy I

14. dubna 2014


Možná už i Vám docházejí nápady, jak svou diety ještě vylepšit. My Vám poradíme pár maličkostí, které Vaše snahy podpoří a hubnutí ještě zefektivní. Jdeme na to!

Určitě se držte pravidla – nikdy nejíst přímo z hrnce! Vše si nandávejte na talíř, tak abyste měly dobrý přehled o tom, kolik toho vlastně sníte. Velice nebezpečné jsou ochutnávky z hrnce. Možná byste se velice divily, kolik toho jenom při ochutnávání můžete spořádat.

My Češi jsme bohužel zvyklí do sebe jídlo honem rychle naházet, aby nám náhodou něco neuteklo. To je samozřejmě špatně. Než stačí žaludek vyslat signály do mozku, že už je plný, zbytečně se přejíme. Proto jezte opravdu pomalu, vychutnávejte si pořádně každé sousto a soustřeďte se na žvýkání a polykání. Uvidíte, že toho ve finále skutečně sníte méně.

Jakmile ucítíte hlad, počkejte s jídlem ještě alespoň dalších 20 minut. Pokud po tomto čase Vaše chutě odezní, nešlo o hlad, ale o potřebu emocionálního charakteru. Během zmíněných dvaceti minut si vytvořte seznam a pořádně se zabavte, tak abyste do kuchyně opravdu nenakráčely a zbytečně si tak nezaplnily žaludek.

Všechny máme většinou vžito, že k dietě tuky zkrátka nepatří. Přehodnoťte tedy nyní tento svůj postoj a dejte se na ty zdravé, které Vám v hubnutí naopak mohou být velice nápomocné! Dejte si klidně každý den čajovou lžičku kvalitního olivového oleje, čtvrt avokáda či 20g ořechů! Tímto podpoříte zdraví srdíčka a zároveň neohrozíte svou dietu.

Začněte snídat proteiny v podobě vajíček, kvalitních bílých jogurtů s živou kulturou či tvaroh. Všechny tyto potraviny Vás dostatečně zasytí a Vy budete mít menší chuť na jídlo během dne.

Příště Vám poradíme další řádku vychytávek a tipů!

Obrázek ze sxc.hu od Brybs

Komentáře nejsou povoleny.