Hubnutí a dieta
Osobní jídelníček

Pravidla zdravého hubnutí první rychlá pomoc online...

Chci vědět víc >>>
Doporučujeme!

90% sleva na individuální jídelníček od odborníka

Jídelníček za 1.5Kč/den >>>
< zpět
klo-mit-so-675674-m

Ti největší dietní sabotéři

4. března 2014


Snažíte se jíst zdravě, pravidelně cvičit, avšak stále se Vám nedaří zhubnut na svou vysněnou váhu? Svět je bohužel plný nástrah a my Vám právě teď ty největší představíme.

Změny teplot

Tento jev na sobě pozoruje úplně každý. Během zimy toho zkrátka sníme daleko více a pravdou taktéž je, že máme chuť na teplá a hutnější jídla, především potom polévky a omáčky. To platí i o chladnějších místnostech, ve kterých toho sníte o poznání více, než v těch, kde je teplo. V létě si naopak často vystačíme s lehkým studeným salátem a nějakou tou zeleninkou.

A jak se tedy v zimě vyhnout přejídání? Nejprve si dopřejte polévku, která Vás zahřeje a zasytí, chvilku počkejte a až poté si dejte hlavní chod.

Jídlo v práci

Jídlo v práci je kapitolou samo o sobě. Představte si, že neuvěřitelných 41% lidí přiznalo, že za jejich vzrůstající váhu může současná práce. Z nedostatku času potom často jíme u počítače, kde toho sníme o poznání více, než když se na jídlo plně soustředíme a jíme v klidu. Navíc v kancelářích máme po šuplících poschovávané různé sušenky a bonbónky na zahnání hladu a především potom chutí.

Naše rada je velice jednoduchá. Všemožné sladkosti vyměňte za zeleninku a v dopoledních hodinách za ovoce. Pokud to jenom trochu jde, využije pauzu na oběd a v klidu se najezte!

Ach ty hormony

Existuje období v měsíci, kdy si my ženy trošku přilepšíme a podřídíme se svým chutím. Už asi víte, že mluvím o našich dnech, kdy si jídlem zlepšujeme náladu a utišujeme nervy. Tady nepomůže asi nic jiného, než velice pevná vůle. Jeden nedávný výzkum však potvrdil, že ku pomoci mohou být i mléčné výrobky, které máme do svého jídelníčku zařadit zhruba týden před začátkem menstruačního cyklu.  Opravdu to funguje? Vyzkoušejte samy…

Komentáře nejsou povoleny.