Hubnutí a dieta
Osobní jídelníček

Pravidla zdravého hubnutí první rychlá pomoc online...

Chci vědět víc >>>
Doporučujeme!

90% sleva na individuální jídelníček od odborníka

Jídelníček za 1.5Kč/den >>>
< zpět
home-made-sandwich-1432123-m

Naučte se snídat!

7. března 2014


Rána většinou bývají velice hektická a tak není divu, že řada z nás na snídani nemá ani pomyšlení. Prvním „jídlem“ se potom většinou stává káva a kolem jedenácté už padáme hladem a o to ani nemluvím o tom, kde má tělo brát energii do práce? Začněte pravidelně a správně snídat! My Vám poradíme jak na to!

Víte, že i během noci tělo spaluje? Ráno potom potřebuje hodně rychle doplnit energii. Navíc se snídaní nastartuje metabolismus a tak i zdravé hubnutí. Během dopoledne najednou budete mít dostatek energii a více elánu do práce a především Vás nebude honit mlsná. Zapomeňte na všemožné výmluvy typu: na snídaně nemám čas či ráno do sebe nic nedostanu. Vše je pouze o zvyku. Jestliže vstáváte opravdu hodně brzy, připravte si snídani dopředu a snězte si ji až v práci či ve škole.

Pokud patříte mezi ty, které nejsou hodně dlouho zvyklé snídat, začínejte velice pomalu. Pro začátek stačí například šálek teplého čaje s medem či ovocný koktejl. Později přejděte na kašičky a poté už Vám v plnohodnotné snídani nebude nic bránit. Za zmínku určitě také stojí to, že ideální je snídat nejpozději do hodiny od vstávání.

Vaše první jídlo může obsahovat „zdravé“ sacharidy, jimiž je čerstvé či sušené ovoce, med. Určitě byste neměly snídat sladké buchty či uzeniny. Ideální snídaní je například kvalitní bílý jogurt s banánem či s cereáliemi pro doplnění vlákniny. Vhodné jsou například také různé pohankové, jáhlové či vločkové kaše, které například v zimě krásně zahřejí.

Snídaně jsou základem celého dne. Určitě na ně nezapomínejte!

Obrázek ze sxc.hu od chokinqxl

Komentáře nejsou povoleny.