Hubnutí a dieta
Osobní jídelníček

Pravidla zdravého hubnutí první rychlá pomoc online...

Chci vědět víc >>>
Doporučujeme!

90% sleva na individuální jídelníček od odborníka

Jídelníček za 1.5Kč/den >>>
< zpět
pink-fitness-1419880-m

Mýty a fakta ohledně cvičení!

27. února 2014


Když už se dáme do cvičení, tak chceme vše provádět, co nejlépe a nejefektivněji. Avšak někdy se beznadějně zmítáme mezi tím, co je správné a co není. Je dobře, když nás bolí svaly?  Opravdu hubneme až po půl hodině cvičení?

Je účinnější cvičit po ránu?

Kalorie se spalují ráno, odpoledne i večer, není tedy nutné cvičit ryze po ráno. Při cvičení také tělo potřebuje sacharidy z uložených zásob, a co si budeme povídat, těch po ráno příliš nemáme. Dá se tedy velice jednoduše zkolabovat. Proto je také velice důležité, se před ranním tréninkem trochu najíst. A je tedy toto ranní cvičení efektivnější? Možná pouze v tom, že dobře nastartuje metabolismus. Každá jsme jiná a každé z nás vyhovuje cvičit jindy – někomu ráno, někomu odpoledne a někomu navečer.

Ničí jogging klouby?

Toto prohlášení je naprostá fáma. Běh společně s chůzí patří mezi ty nejpřirozenější pohyby člověka a naši páteř a klouby zatěžuje minimálně. Ba naopak pravidelný běh přispívá k zlepšení funkce kloubů a jakoby je omlazuje.

Spalujeme až po třiceti minutách?

Řada z nás cvičení vzdá ještě předtím, než s ním doopravdy začne. Velikým problémem je totiž čas a jakby také než, když se podle mnoha tvrzení shazují tuky až po půl hodině intenzivního cvičení? Díkybohu se jedná o ničím nepodložené tvrzení. Spaluje se během celého cvičení. Navíc je čím dál oblíbenější intervalový trénink, který trvá pouhých několik minut, a přitom má ohromné výsledky!

Jak je to s bolestí svalů?

Mají svaly po cvičení opravdu bolet? Odpověď je mohou, ale také nemusí. Velice záleží na pečlivém zahřátí před cvičením a protažení po cvičení. Následně nás budou svaly bolet méně či zcela vůbec. Nesprávné protažení může způsobit velikou bolestivost svalů, která nám může v dalším cvičení zabránit i na celý dlouhý týden. A nezapomínejte také na regenerační dny!

Obrázek ze sxc.hu od Tallia22

Komentáře nejsou povoleny.